[ LUGOS ] re!!

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Okt 5 13:56:54 CEST 1998

On Mon, 5 Oct 1998, Rok Hunjadi wrote:

> pozdrav...imam mali problem z sambo..:] ...well na stvari je tak da
> probavam sambo in w95 spraviti skupaj pa mi to kr neke precej nagaja..
> well...probal sem vse teste ki so v doc filu (DIAGNOSTIC.txt) in mi vsi
> testi z strani linuxa delajo...glede w95 pa nic...ko probam napisat
> "net view \\woodoo" mi racunalnik kr freeza...a ma kdo navodila ki DELAJO
> za sambo in w95.....ker probau sem ze enih 10 razlicnih pa je vedno isto:]

Hja, jaz sem prebral Samba-HOWTO, pa priloženo dokumentacijo, pa mi kar
gre. Na vseh inštalacijah.

Tisti net v command prompt-u na winblowzih pa je malo čuden, se mi zdi.
Poskusi raje zagnati Windoze Exploderja, pa od tam mapiraj kak share na
sambi. Kar lepo napiši celo pot \\server\share.

Če je vse skupaj na istem ethernet segmentu, potem ne bi smelo biti
težav. Samba postane malo muhasta, če jo furaš po kakšni večji mreži,
ampak tudi tam deluje.

Pravilno moraš pač nastaviti smb.conf. RTFM, pa security=share za
začetek, potem pa boš že presedlal na enkripcijo, ko bo to enkrat
delalo.

LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si