[ LUGOS ] Solaris 2.6 (Huston, we have aproblem)

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Ned Okt 11 11:33:12 CEST 1998

Tomaz Ocepek wrote:

> hja, odvisno kater cd reader imas? nekateri ne podpirajo tega, da prebere
> cd copy protection... TEAC CD55S nima tega problema in lahko presnames oz.
> naredis iso image..

Imam CDROM Teac CD55S in CDR Teac CD532S. Oba ne znata prebrati zadeve.

> sicer pa ne vem zakaj bi se matral s presnemavanje
> Solarisa 2.6, ker so ga 3 cdji in stane $40... jaz mislim da za toliko
> malo denarja si lahko vsak kupi oz. naroci Solaris, pa se originalne
> cdje bo imel!

To je res. Obstajata pa dve pomanjklivosti:
1) Cakal bo cca 2 meseca;
2) To ga bo stalo preracunano 6700 SIT, kar je rahlo vec kot 2000 SIT;
se posebaj za studentski zep.
   Pri tej edu. verziji  dobis nobene literature zraven, razen HW
compatibility guide, ki je pa itak na netu.

Ce so ti pa toliko vsec originalni CDji... Pa kar. Jaz sem hotel samo
pomagati.

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist