[ LUGOS ] PPPD and Microsoft Netzwerk

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Tor Okt 13 19:32:55 CEST 1998

    ~hoj~

>Oprosti, tvoj prvi odstavek se v moji glavi ne prevede. "Malcek stale se
>sicer da delati s samba portom" mi ne pove nic.  A mi lahko razlozis v
>slovenscini, kaj si hotel povedati?
>
>In besede "MS Network odpade" zvenijo zelo dokoncno. Tudi "UNIX masine
>nimajo WINS" zveni zelo dokoncno.
>
>Uporabo orozja pa na tvojem mestu ne bi priporocal nikomur. Ampak ker
>vidim da si v napadalni fazi, bi ti priporocal nekaj malega joge ali pa
>kak teden pocitnic. Ne bos verjel, izjemno pomaga!

        oprosti tebi... nisem mislil resno.. :-))) ampak vseeno zelim
stvar razloziti...
        torej UNIX NIMA WINS!!! (po defaultu, seveda)... namrec obstajajo
1000000 portov, v katerih najdes VSE (to se pravi, da bi po tvoje
uporabljal UNIX FAT, saj ga ravnotako lahko mountas... :)) ).
         No ampak glede sambe: ustvarjena je preko SMB - server msg block
(kar vsi veste). SMB je bil narejen Dec 1991 od Andrew Tridgell-a
blablabla...
in sicer je bila namenjena zaradi nekompatibilnosti pathworkov na
nekaterih non-unix mainframih... Bistvo sambe je torej v remote
access to resources (kar pac trenutno je aktualno). in sele po bedni
uvedbi winsov, se je stvar zacela spogledovati z WINS-i. Kot sem ze
omenil, stvar je podobna, kot ce bi rekel, da UNIX uporablja FAT...
(pac NFS)...

    Seveda ze sam WINS (windows internet naming service) pove, da
je stvar izkljucno na winsih (ok, Blaz, in na portih)...

    No, karkoli, nisem mislil biti napadalen, ampak pac imam rad
unix in sovrazim kakse misleading "linke"...

    Oprosti se enkrat Blazu, ce se je pocutil neprijetno...

                        LPP; Ernest

Name: Ernest Zejn
E-mail: ernest na zejn.si
WWW: www.zejn.si