[ LUGOS ] Embedded maticna plata za Pentium

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Pon Okt 26 09:22:19 CET 1998

RE!

>Trenutno imam najugodnejso ponudbo s podjetja Electra, in sicer Advantech
>plato z muzko in moznostjo vgraditve P200 in sicer za 65K SIT.
>Color LCD z 320x160 pa 40K SIT
>Procesor 8K SIT RAM 8K SIT
>Disk 3G 2.5" 50KSIT
>= vse je drago ko zafran

lepo, ampak, a se ti ne zdi, da je HDD malcek tvegano vdelovati v avto??
raje bi se odlocil za ze omenjen SD EEPROM ali PC-CARD, FLASH DISC ipd...
vendar ti standardna plosca ne podpira takih bombonckov (specialno pa se
sigurno ne bi hotla bootat z njih...), tko da je morda bolj smiselno iskati
zato
prirejeno plosco.
    Moj stric je prvi razvil tak sistem (v razvojnih labih Audija), vendar
na procesorju
68000 (Motorola - OS2/V1). Stvar je za svoj cas ('80) res razturila....

>Zanima me, ce ima kdo kaksen nacrt za pretvornike iz avtoelektrike na
>stabilnih 12V in 5V ali pozna izdelovalca taksnih zadev.

hm... s sistemom kondenzatorjev se ne da? za 5 V pa das en preprost trafo
(ki ga lahko
sam naredis iz malo zic in zeleza).

                                            LPP; Ernest

Name: Ernest Zejn