[ LUGOS ] OS that could

andrej.kositer na slon.net andrej.kositer na slon.net
Pon Okt 5 11:51:40 CEST 1998

On Mon, 5 Oct 1998, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Jaz tole sedaj delam z ene Alfe z Linuxom.
>
> Tezavi (kot ju jaz vidim) z Alfami in Linuxom sta:
>
> 1. Manjka precej aplikacij (Netscape za zacetek, F90, ...), ki obstajajo
>    za konkurencne platforme (Linux/Intel, DU/Alpha)

Mislim, da se problem resuje z glibc. Nisem ravno "familiar" s topogledno
tehnologijo, ampak kolikor jaz razumem, se lahko pravilno pisane
aplikacije, zelo hitro (brez sprememb) prevedejo na katerem koli sistemu z
glibc knjiznicami. Torej dobimo transparenco LINUX <> Intel, Alpha, Sparc

Verjetno bo to dobra vzpodbuda za SW razvijalce, da svoje aplikacije
prilagodijo glibc in jih lahko ponudijo razlicnim segmentom. LowCost Intel
za radovedneze in potencialne bogate stranke, do nove Alpha arhitekture,
ki bo baje razturala SMP do mnogo vecje skalabilnosti kot Intel. Zanima me
kaj bo naredil SUN?

lp