[ LUGOS ] 6.4 Gb disk + rpm...

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Ned Okt 11 09:36:00 CEST 1998

	Hojla!

On Thu, 8 Oct 1998, cRaZYp [Peter Lavric] wrote:
> A je komu ratal instalerat linux na 6.4Gb disk? Problem nastane, ker naj bi
> linux instalacaija zaznala samo mislim da okoli prvih 4 Gb... (kasneje brez
> problemov zazna ostalih 2.4...). Recimo da imam 5 logicnih particij. Ce
> torej zbrisem prvo msdos particijo in ustvarim linux native, mi linuxov
> fdisk avtomatsko doda particijo na konec, tako da jih instalacija ne
> zazna... kaksna resitev?

Na 5.1 GB nisem imel nobenih problemov, ceprav je Linux na zadnih 3GB
diska... Ocitno je dovolj, da se ti zadnja particija zacne pod 4GB. Sicer
pa tega problema se nisme nikjer zasledil...

> 2. Je komu uspelo dobiti programcek, ki bi .rpm pretvoril v .tar, oz karkoli
> drugega?

Mislim, da Alien pocne prav to. Pretvarja med .rpm .deb .tgz pa se nekimi
drugimi formati...

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist