[ LUGOS ] linux-winnt primerjava

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Okt 20 11:56:18 CEST 1998

Pozdravljeni

Med clani LUGOSa se je pojavila ideja, da bi naredili nek primerjalni test
streznikov LINUX <-> NT...

Da bi bila zadeva na nivoju, to ne bi delali sami, ampak v sodelovanju z
nekim "neodvisnim" posrednikom - recimo revijo Monitor...

Linux streznik bi postavili in skonfigurirali mi, clani LUGOSa; NT
streznik pa lahko postavi Microsoft, oziroma kaksen njihov MCP, ali drug
profesionalec... Rezultete, zapazanja in ugotovitve povzamete/zmerite vi.

Fino bi bilo, ce bi imeli kaksno lokalno mrezico clientov, da bi oba
streznika primerno (realno) obremenili, tako da bi morda to zdruzili s
kaksnim vasim testom racunalnikov/streznikov..

Vkolikor niste zainteresirani bomo sodelovanje ponudili se drugim revijam.
Sicer pa cakam na odgovor (lahko privat meni)..

p.s. to sporocilo je bilo v vednost poslano tudi na lugos-mailing listo.

lp, Jaka Mele
LUGOS

Dodatne informacije o seznamu Starilist