[ LUGOS ] Embedded maticna plata za Pentium

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Ned Okt 25 18:26:01 CET 1998

>hmm..
>poglej pri pcxu.. za 69kSIT majo dual PII (do 450Mhz) z 100Mb/s intel net
>karto, vga, sb, scsi,.. eno procesorska pa je za kakih 20kSIT cenej..

mislim, da je bila misljena prioriteta za cimmanjso porabo toka (za vgradnjo
avto ipd.). Edino tako plosco sem videl na info karticah (poslane po
posti)...
Stvar izdelujejo v Nemciji, uvaza pa jo, mislim, ena firma iz Novega mesta.
Sicer pa podpira max P75, integriran ima SVGA in ene posebne BIOS intrr,
ki omogocajo direkten dostop do EEPROM -> flash. Velikosti pa je A5.

Za vec info bo potrebno tezavno brskanje med neuporabnimi listki...
Ce ima kdo to info, bi ga prosil zanjo, saj tudi mene ponovno zanima....

                                LPP; Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist