[ LUGOS ] plip

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Okt 5 10:41:45 CEST 1998

On Sun, 4 Oct 1998, Bostjan Spetic wrote:

> imam dva racunalnika, plip laplink kabel, 10 dokumentov na temo
> postavljanja povezave.

> #!/bin/sh
> /sbin/modprobe -r lp
> /sbin/modprobe plip
> /sbin/ifconfig plip1 pomozni pointopoint glavni up
> /sbin/route add glavni dev plip1

> /sbin/route add default gw glavni
Odmakni default gw. Sem 100% da nimate routerja nastelanega, da ti route
za IP od pomoznega cez glavnega.

> [...]
>
> #!/bin/sh
> /sbin/modprobe -r lp
> /sbin/modprobe plip
> /sbin/ifconfig plip1 glavni pointopoint pomozni up
> /sbin/route add pomozni dev plip1

> na obeh racunalnikih imam v /etc/hosts vpisane tele vrstice:
> 127.0.0.0
> 192.168.93.1    glavni
> 192.168.93.2    pomozni

> ko na pomoznem zalaufam ping pomozni, dela lepo. ko pozenem ping glavni,
> rece transmit timeout(1.87). ko na glavnem ping glavni, javi network
> unreachable, ping pomozni pa na pomoznem izpisuje transmit timeout.
Ali javi kako napako pri ifconfig,route ?

U glavnem brez tistega default gw bi moglo delat.
Cene se mi javi privat pa bova uredila.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist