[ LUGOS ] link#1

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Tor Okt 13 15:57:00 CEST 1998

        ~hoj~

>Lahko bi napisal malo več... Sicer pa poskusi z netstat -rn, mogoče
>bo kaj bolje. Važen je tisti "n", ki pove, da te ne zanimajo imena,
>ampak samo IP naslovi.

  hvala za pomoc, ampak "netstat -r" in "netstat -rn" mi javita popolno
identicno situacijo in sicer med drugim:
Dest:        Gateway        Flags        itd...
default        link#1            itd...

    Problem je v tem, da sem nekaj miskonfiguriral pri routing
tabelah.

imam namrec NICa:
ed0 1.1.1.1 intranet
ed1 X.X.X.X internet
X.X.X.1 default gtwy
nato pa napisem:

route flush // izbrise route tabelo
route add default X.X.X.1 -netmask 0.0.0.0 -interface X.X.X.X
route add default X.X.X.1
route add 1.1.1.0 1.1.1.1 -netmask 255.255.255.0 -interface 1.1.1.1
route add 1.1.1.0 1.1.1.1

stvar pa je taka, da mi doloceni IP (sicer ene 5%) ne delujejo (recimo
ne morem se povezati s ftp.apache.org ipd.), ki 100% delajo iz
drugih masin...
Seveda sem zgornje stavke sam skomponiral, vendar po izkusnjah sodec,
mora imeti vsaka rec dvoje zapisov.
Ce namrec ni tistega, ki opisuje -netmask, potem racunalnik inteligento
autorouta samo netmask 255.255.255.0 :-((. No, ce pa ni drugega
zapisa, pa rec sploh ne dela.

       Hvala za vsakakrsno pomoc;LPP;       Ernest

Name: Ernest Zejn
E-mail: ernest na zejn.si
WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549