[ LUGOS ] Problem pri compile-u

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Sob Okt 17 15:33:48 CEST 1998

	Hojla!

On Sat, 17 Oct 1998, Uros Gaber wrote:
> To je cudno, ker nisem nic navijal te masine, prakticno ni bila se nikoli
> odprta - je solska masina na kateri laufam server... Tako da je vse kot
> je...
> Kernel morm pa na nov compile-at ker sem dobu iOmega ZIP enoto za backupe,
> ker se mi neki disk sesuva...

Tudi meni se je "disk sesuval" in sem pri prevajanju dobival "segfault"...
Problem je bil res RAM, kot je nekdo ze omenil... Scistil sme kontakte an
SIMMih in ga ponovno zatlacil v lezisca in se dandanes dela brez
problemov...

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist