[ LUGOS ] Solaris 2.6 (Huston, we have aproblem)

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Okt 10 23:58:34 CEST 1998

> Solarisov glani CD je je verjetno zasciten proti presnemavanju. En
> sektor, na koncu disca je zanic. Instalacija poteka BP, zato sklepam na
> zascito. Vseeno sem povprasal support za uradno izjavo. :>

hja, odvisno kater cd reader imas? nekateri ne podpirajo tega, da prebere
cd copy protection... TEAC CD55S nima tega problema in lahko presnames oz.
naredis iso image.. sicer pa ne vem zakaj bi se matral s presnemavanje
Solarisa 2.6, ker so ga 3 cdji in stane $40... jaz mislim da za toliko
malo denarja si lahko vsak kupi oz. naroci Solaris, pa se originalne
cdje bo imel!

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist