[ LUGOS ] particijska tabela

Danilo Godec danci na kibla.org
Tor Okt 13 15:24:20 CEST 1998

On Tue, 13 Oct 1998, Borut Mrak wrote:

> Ali jaz lahko spremenim tip particije v particijski tabeli, ne da bi
> zbrisal podatke na particiji?

To ne bi smel bit noben problem.

> Na kratko: jaz bi rad pognal fdisk, spremenil partition type iz dos v
> linux native (82 se mi zdi), ne da bi zbrisal podatke.

Kolikor sem se do zdaj s tem igral, Linuxu ni kaj prida mar teh podatkov
(partition type), saj je mountal FSje ne glede na tip, ki sem mu ga
nastavil.

Paziti moras le na to, da ne bi slucajno spremenil se kakih drugih
podatkov o particiji (zacetni - koncni cilinder itd.).

    D.

PS.: Disclaimer - ce ti (slucajno) ne uspe, jaz nisem kriv. :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist