[ LUGOS ] ZVocna kartica Yamaha opl in Zvocnik na modemu :)

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Okt 29 15:37:55 CET 1998

Kristjan Kosic wrote:

> registriran mam device OPL3.....
> aja kak sprobam neki device kot modul in kak si lahk s pnputils nastavim
> irq je in podobne reci ??

heh .. kot module... ko kompilas kernel, prevedi sound support kot modul (in potem
vse kar se tice sound supporta tudi)... module v kernelu prevedes z make modules,
instaliras jih z make modules_install
potem ko pa mas vse na svojem mestu zazen se depmod -a ... da pogrunta kaksni so
dependi med moduli..

potem naloadas:
modprobe sound
insmod uart401
insmod sb io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=5 mpu_io=0x330

..naprimer neki tazga bi blo za SB..
pac
ce kej jav napako pri loadanju modula al pa kej .. zazeni dmesg, ker tam ponavadi mal
bolj natancno pise kaj se je zgodl...

glede pnp stvari pa tko... to nared sam ce mas pnp kartico (drugac nima smisla)
pnpdump zazenes ... das izpis v fajl /etc/isapnp.conf (ce se ne motim, rajs preber
navodila)
nato pa ta fajl editiras, tako, da bodo porti itd ustrezal tistemu kar bi rad imel
(kaj vse tocno rabis za SB se mi zdi da pise v dokumentaciji zravn kernela.,.. poglej
pod awe32..., za Yamaho ne wem... poglej ce mas kje kake doce tud zanjo... a yamaha
sploh je PnP?)
ko instaliras isapnputilse... je tud normalno da se ti progy isapnp (mislm da ma tak
ime) avtomaticno nastela da se zazene ob bootu... prebere config iz /etc/isapnp.conf
in poskusa stvar nastelat...
to je vec al manj to
... pnp vzame vec casa kot nastavljanje kartic z jumperji... heh ... le zakaj so si
ga zmisll... :)

> Aja se nekaj, je kaka varianta.. ne hardverska da si pod ezppp jem ali
> kakorkoli izklopim zvocnik na modemu ?? :))

poglej v manual tvojga modema, tam kjer mas AT komande opisane itd.. AT set komand
vkljucuje tud za stelanje glasnosti modema...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist