[ LUGOS ] passwd

Edi Suc edis na radiostudent.si
Ned Okt 4 19:46:36 CEST 1998

On Sun, 4 Oct 1998, Gasper Furman wrote:

> Kako prepricati passwd, da bi vzel vrednost za password kar kot recimo
> neke vrste argument. Primer: delam skriptico, ki bo generirala nekaj cez
> 1000 userjev in jim nastavila geslo nakaj nakljucnega. Ker se mi pac ne da
> 1000x2 vtipkati nekega izmisljenega gesla. Torej poskusil sem ze v
> preusmeritvami, pa z chatom, pa nic ...

Ojla.

Mislim, da s passwd to ne bo slo. Na faxu, ko smo se srecali s podobnim
problemom je bilo potrebno spisati mali programcek v c-ju, ki je vzel
password in ga s pomocjo funkcije crypt(3) zakriptal ter vrnil skripti, ki
je userje dodajala v passwd datoteko. Zal tega programa in skripte nimam,
zato se bos moral sam poigrati s tem.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si