[ LUGOS ] modem

Miha Strohsack strozi na mindless.com
Sob Okt 17 13:17:22 CEST 1998

On 17-Oct-98 Ljubo Brglez wrote:

> Imam modem US ROBOTIC FLASH 56K, interni. Linux ga ne prepozna.
> Prej sem imel enakega samo 33.6K, pa je delao brez problema. Modem sem
> kupil v OEM tako da ne vem ce ni slucajno winmodem. A winmodemi res
> ne podpirajo Linuxa?

Jaz imam enak modem. Ce sem ga hotel instalirati kot PNP se je neki
pritozeval, potem sem pa enostavno dolocil (z jumperji na modemu) COM2 in
IRQ3 (COM2 na motherboardu sem izkljucil) in stvar dela. Aja, kernel 2.0.35.

Zraven modema sem dobil 2 disketi, na eni so tudi navodila. Tam nekaj
bluzijo o tem da je to winmodem, ampak ocitno ni, saj le ti pod Linuxom
ne delajo.

Drugace pa lahko pogledas serijsko stevilko ki je pod crtno kodo
na modemu in gres na 3comovo stran na netu in pogledas kaksen modem imas.
Ce je zelo nov (tako kot moj) ga tam se ni.

Zdaj pa se ena moja prosnja. Ce ima kdo zgoraj navedeni modem in se na
inet prikljucuje preko KISSa ali RCUja in se mu uspe povezat z V90 naj mi
lepo prosim poslje init string, ker se meni z vsemi mogocimi nastavitvami
uspe povezat najvec z V34+.

---
bye
Miha Strohsack
student at Faculty of Computer and Information Science
University of Ljubljana, Slovenia
PGP 5 public key available on request