[ LUGOS ] Gverilski linux

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Tor Okt 13 08:49:50 CEST 1998

Hi!

Presnjic sem zalozil CD in sele sedaj nasel. Na tej strani :
http://storm.uni-mb.si/docs/personal/milan/files/linuxpin.jpg

najdete gverilsko sliko pingvincka ! :)

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
    /)             milan.gabor na uni-mb.si                |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Java could allow computer users to run numerous applicatons without
Windows, a
scenario Bill Gates once said "scares the hell out of me."
                           - Dan Goodin, CNET News

Dodatne informacije o seznamu Starilist