[ LUGOS ] clanstvo...

Jaka Mele jack na lugos.si
Sob Okt 24 09:22:35 CEST 1998

On Sat, 24 Oct 1998, Miha Tomsic wrote:

> Se noben clan LUGOSa ni placal canarine, ker se nimamo ziro racuna.

In prav to se utegne kmalu spremeniti.
Skupaj z Aljazem Mavricem, ekonomistom, ki je tudi LUGOSovec delava na tem
in upajmo da bomo imeli ZR zelo kmalu... Prej moram razresiti se kup
formalnosti, amapak ... kmalu! :)
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist