[ LUGOS ] Type 1 Latin 2 fonti ?

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Okt 13 08:00:38 CEST 1998

On Mon, 12 Oct 1998, Borut Mrak wrote:

> Zdaj, ko imamo 1.0 verzijo xttfs-ja (truetypefontserverja), se da
> uporabljat true type fonte pod X-i. Problem je le pretvorit te stvari iz
> win1250 v latin2. Za Gimp je to v redu, ne vem pa kako je z uporabo v
> kakšnem postscriptu. Verjetno se ne da.

Aja? Kako je v redu za Gimp? Jaz namreč rabim fonte samo v Gimpu, sicer
pa namesto kakega Office paketa in spodobnega printerja uporabljam editor
joe in pa Nec Pinwriter P7 :)

Ampak - ali niso šumniki v win-1250 na mestih, kjer imajo X-i neke
"kontrolne znake"?

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si