[ LUGOS ] Problem pri compile-u

Uros Gaber uros.gaber na powercom-si.com
Sob Okt 17 10:32:49 CEST 1998

Hi!

To je cudno, ker nisem nic navijal te masine, prakticno ni bila se nikoli
odprta - je solska masina na kateri laufam server... Tako da je vse kot
je...
Kernel morm pa na nov compile-at ker sem dobu iOmega ZIP enoto za backupe,
ker se mi neki disk sesuva...

Any idea?

Uro9 Gaber
Slovenia (Slovenija)