[ LUGOS ] PPPD and Microsoft Netzwerk

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Okt 13 02:05:47 CEST 1998

On Mon, 12 Oct 1998, Blaz Zupan wrote:

> Kaj pa govoris, seveda imajo WINS, ce instaliras Sambo. Samba je med
> Da se vrnem k originalnemu vprasanju:
> - na PPP server instaliraj Sambo in jo spravi v isto workgroupo kot
> preostanek Windows mreze, torej vse windows masine na lokalni mreze morajo
> videt tvoj PPP server kot se eno masino. Potem klientu, ki poklice na PPP
> server, dopovej, da je njegov WINS server ista masina kot PPP server
> (torej kot WINS server vpisi IP naslov PPP serverja). Voila.
PPP server ima Sambo s przgano WINS opcijo, ki je nastavljena na Workgroup
lokalne mreze in se tudi vidi z vseh masin v lokalni mrezi in se nanj
lahko nemoteno dostopa. Ko nastavim WINS server dial-up adapterju v
Windowsih59/98 in ko klicem Linux/PPP/wSamba server pa Windows client
kljub WINS nastavitvi ne najde nobene masine na networku. Windows95/98
rabi tudi neko nastavitev ki se ji rece Scope ID, vendar ne dela niti ce
jo pustim prazno oz. jo nastavim na WORKGROUP.
	Sem si downloadal celo Sambo in dokumentacijo in jo bom pazljivo
preucil, ko pridem do resitve jo sporocim na listo z natancnimi navodili
oz. facti.

Zahvaljujem pa se vsem, ki so/mi bodo pomagali se naprej pri resevanju problema.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist