[ LUGOS ] Solaris 2.6

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Okt 9 21:56:29 CEST 1998

> Da bodo komercialno verzijo kupovali potem ko se bodo zaposlili. Dobra
> prodajna politika. Tako (je) dela(l) Apple s svojimi Maci. V ZDA je se vedno
> kar precej Mac uporabnikov.

S to politiko ni cisto nic narobe.

Se ena prosnja:

Vsi tisti, ki poskusate karkoli presnemavati ali snemati, kar je v osnovi
komercialno,
kot je to recimo Solaris operacijski sistem, cetudi nabavljen za drobiz ali
drag denar, vseeno,
NE POGOVARJAJTE SE O TEM NA TEJ LISTI IN TUKAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

To kar delate je krsitev zakona. Kar se mene tice, me cisto nic ne briga, kaj
delate, zaradi
mene lahko snemate do mile volje in kar hocete, ampak ne GOVORITI O TEM NA TEJ
LISTI. Na ta nacin potem obremenjujete tudi ostale, ki nimajo s snemanjem nic,
VEDO PA,
da se to dela. Pogovarjajte se o tem kje drugje, ne tukaj.

Hvala za razumevanje!

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676