[ LUGOS ] RH5.1 kernel

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Sob Okt 17 08:37:29 CEST 1998

	Hojla!

Po uspesni instalaciji RH5.1 sem imel cel kup problemov z moduli za zvok,
zato sme se enkrat prevedel kernel in izbral svoje module. Do tu vse lepo
in prav, ampak potem sem jih instaliral z "make modules_instal" in jih RH
ob bootanju ni nasel, ker ni znal narediti linka preferred -> 2.0.34.

Potem sem preimenoval zImage v vmlinuz-2.0.34-0.7 in ga dal v /boot
direktorij, preimenoval /lib/modules/2.0.34 v /lib/modules/2.0.34-0.7 in
sele potem je zadeva zalufala. Zdaj pa me zanima, ce je kaksna bolj
enostavna pot za taksno pocetje? Zdaj tudi "make modules_install" ne
instalira modulov v ta direktorij. Ali je pod RH potrebno kernel prevajati
drugace??

A mi lahko nekdo pocasi razlozi, kaj pocne tisti del rc.sysinit skripte,
ki pozene "depmod -a"...

Do nadavnega sem uporabljal Slack, zdaj pa sem presaltal na RH, ce me bo
razocaral, imam na drugi particiji tudi ze instalirna Debian. Rabim namrec
sistem z libc6.

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist