[ LUGOS ] Stabilnost 2.1.xxx kernelov.

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Sob Okt 31 12:42:28 CET 1998

On Sat, 31 Oct 1998, you wrote:
>Ojla.
>
>Kateri od zadnjih 2.1.xxx kernelov je zadovoljivo stabilen (zadovoljivo=se
>ne sesuva kot za stavo). Znaimajo me mnenja tistih, ki uporabljajo 2.1
>kernele.
2.1.125 je stabilen, ce uporabis swap.
Brez swapa(kot je to na mojem racunalniku) pa se vsi 2.1 kerneli pod 2.1.126
usujejo v trenutku, ko zmanjka RAMa.
Cudno je tudi to, da se racunalnik z 2.1.x kernelom nasploh obnasa, kot bi imel
mnoooogo manj RAMa. Tako lahko na 2.0.35 kernelu poganjam 2 XEmacsa, kfm
in instaliram pakete z dpkg. 2.1.125 mi je pri taki zasedenosti dostikrat
ripnil.

2.1.126 se nisem preizkusil.

--
Gasper Fele-Zorz, irritation central.