[ LUGOS ] PPPD and Microsoft Netzwerk [OFF-TOPIC, kinda]

Danilo Godec danci na kibla.org
Pet Okt 2 23:58:03 CEST 1998

On Fri, 2 Oct 1998, David Klasinc wrote:

> *scratch* Se mi zdi, da tale WINS nima cist nobene zveze z vprasanjem...
> Bogi revez laufa pppd in preko TCP/IP ja se mu masine 'rinejo' ven iz
> mreze po ppp-ju... Samba je pa sploh shtorija zase... ;>

Mislim, da si zgresil bistvo (popolnoma). Revez laufa pppd (dial-in) in bi
rad, da tudi Win* ppp clienti vidijo LAN oz. SMB servise na LANu.

Ceprav tega se nisem pocel, imam obcutek, da to sploh ne bi smel bit
problem.

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist