[ LUGOS ] Ps/2 logitech wheel mouse

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Okt 31 04:48:28 CET 1998

On Thu, 29 Oct 1998, Boris Benko wrote:

>  Menjaj misko. PS/2 miska NIKOLI ne bo delala v Xih in gmpju HKRATI. Ni
> problem v Xih, niti v gmpju. Oba delata dobro.
> Edino PS/2 mis je taka, da si je oba ne moreta deliti.

Blah... Kaj da ne... Ko pozenes Xe, jih tako ali tako ne poganjas kot root
in ti vedno ob zagonu Xov ven pljune message gpm: kill(): operation not
permitted. Xi se startajo in v njih ela miska brez problema, ko presaltas
nazaj na konzolo miska tudi dela. Edino kar moras pazit je to, da ko
startas Xe pustis podlasico pri miru in je ne premikas, drugace bojo Xi
rekli, da je mouse busy ali nekaj takega, pa se to sem zdajle probal, pa
zgleda, da niti tega vec ne naredi... Vsaj Slackware 3.something ne.

Hmm... ampak v bistvu miske HKRATI ne mores uporabljat, ker tako ali tako
v Xih in kozoli HKRATI ne mores delat... ;>

David!
Windows 95 - If they are working, something is terribly wrong.

Dodatne informacije o seznamu Starilist