[ LUGOS ] Re: Server test: Linux vs. NT

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Pon Okt 12 21:02:58 CEST 1998

12 Oct 98, @ 17:23 - Seamawn Roocheeghi <lugos-list na lugos.si>

> Jaz bi dal dve povprecni mashini, kot se sedaj pac prodajajo.

Ekhm....najvec se proda najbolj poceni robe. Ce dobavitelji ne bi "forsirali"
PII jih ne bi nobeden kupoval, razen "speed maniacs".

Povprecna SLO masina je IMO Pentium 166 z 32 Mb RAM.

Pa ne se sramovat. V Nemciji je delez 486 precej velik. Ce koga zanima >
PC Proffesionel ...ali pa bom pretipkal. :>

> kaj podobnega notri. Ali pa PII400, recimo, z 64 MB RAM-a, ali 128, pa po
> moznosti kak hiter disk s hitrostjo vrtenja 7200 obratov/min. Kartice 100
> Mbit, lahko pa tudi 10 Mbit/s.

Hmm...najbolje bi bil test serverja z dobro opremo in potem se enega, ki je
sestavlje iz "ostankov".
Teh "ostankov" imajo podjetja se prevec. In teh "ostankov" ni treba zavreci
saj se lahko iz njih sestavi spodoben server. In ne mi zdaj govoriti da to pac
ni Pentium, ampak HEJ, ce imajo tisti HW tam in obstaja moznost dodatne
izrabe (amortizacija press)...=> "how yes no" ? (a zasto da ne?)

> Zadeve bi dal za hec v RAID 5, ce bi bilo dovolj diskov in RAID
> krmilnikov.

Lahko sw raid.

>Sicer pa je bistveno samo to, da sta mashini cisto popolnoma
> identicno zgrajeni. Po moznosti bi se pred tem kak teden svinjal po diskih
> in kopiral zadeve gor in dol, da jih umetno fragmentiram.

Obe masini bosta imeli omrezni instalacijo Office in TIS.

> WinFax 9 zna tudi (koncno) delati v omrezju....

Kocno. :>

> Servis je bolj tezko testirat :)

Ampak SERVIS je stvar, ki jo najbolj ocitajo Linuxu. In zato sem predlagal
da uporabimo Caldero, ki ima to podporo v Sloveniji.
Da bo miza cista. :>

> MTBF tudi -razen ce imas mashine na testu vsaj 6 mesecev.

Lahko bi jih instalirali na Pasadeni. Pa jih uporabljajte.

> Ceprav strezniki obicajno - ce - odpovejo v prvih nekaj urah :)

Oba streznika bi imela enake pogoje delovanje.

 >Administracija - ni kajt estirati.

Kako se vse da administrirati, kaj lahko, kako...
Npr. Linux lahko na dalec rebootas, ne rabis rebootati masine za vsako
spremembo....itd itd.

> Opises pac, kako poteka in kaj je dobro/slabo pri tem nacinu.

I'ts not GUI. :>
Ampak nisem 100%.

> Zmogljivost - zadevo bi bilo potrebno obremenjevati z ene par postajami
> and stuff. Zato bi bilo fajn imeti en switch, pa par delovnih postaj za
> obremenjevanje streznika.

Netbench in podoben jajc.

> V koncni fazi vidis, da za tak test, ce ga hoces izpeljati resno,
> potrebujes vsaj pol ducata racunalnikov. Fajn bi bilo imeti tudi kaksno
> opremo za merjenje prometa v omrezju. Kak proprietary hardware -

Promet v omrezju ? Mislim da bi bilo bolj pomemno meriti obremenjenost
racunalnika, dostop, odzivnost med najvecjim prometom...itd.
Saj ne merimo omrezne opreme, ampak server.
Lahko bi jo uporabili kvecjemu za "umeritev" - ce kabli ok.

> Ja, to.

A bi se dalo to speljati na kaksem LANu ? Pasadena ? O:>

                                         Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                    http://niet.home.ml.org/
            Get PegasusMail @ http://www.pegasus.usa.com/