[ LUGOS ] 6.4 Gb disk + rpm...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Okt 9 09:11:56 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 8 Oct 1998, cRaZYp [Peter Lavric] wrote:

> A je komu ratal instalerat linux na 6.4Gb disk? Problem nastane, ker naj bi
> linux instalacaija zaznala samo mislim da okoli prvih 4 Gb... (kasneje brez
> problemov zazna ostalih 2.4...). Recimo da imam 5 logicnih particij. Ce
> torej zbrisem prvo msdos particijo in ustvarim linux native, mi linuxov
> fdisk avtomatsko doda particijo na konec, tako da jih instalacija ne
> zazna... kaksna resitev?

Predpostavljam, da si poizkusal instalirati RedHat. Ta ima dva programa za
manipulacijo particij. Jaz uporabljam starega (fdisk), ki opisanih tezav
ne povzroca. Druga tezava, ki pa je najbrz res tezava linuxa, je ta, da je
omejitev velikosti particije na 4G. Jaz sem stvar delal na enem 4,3G SCSI
disku. fdisk je naredil particijo, mke2fs je naredil file system. Ce pa
sem pognal mke2fs z opcijo -c (check for bad blocks), je pri 4G ven zmetal
napake (nekaj v stilu invalid seek sector #xxxxxxx). Ce je bila particija
manjsa od 4G, je stvar OK. Torej na diskih s kapaciteto >4G ne treba
narediti vec particij.

Peace!
  Mkx