[ LUGOS ] Re: Server test: Linux vs. NT

Seamawn Roocheeghi alien na kud-fp.si
Pon Okt 12 17:23:34 CEST 1998

>Morda kaksna dva racunalnika (serverja) za test.
>Ne rabite biti "top-class".
>Bo dobil nalepko "Linux ready". :->

Jaz bi dal dve povprecni mashini, kot se sedaj pac prodajajo. PII300a, ali
kaj podobnega notri. Ali pa PII400, recimo, z 64 MB RAM-a, ali 128, pa po
moznosti kak hiter disk s hitrostjo vrtenja 7200 obratov/min.
Kartice 100 Mbit, lahko pa tudi 10 Mbit/s.

>IDE diski (jih damo v RAID?)
>vsaj 64 MB RAM (lahko manj)

Zadeve bi dal za hec v RAID 5, ce bi bilo dovolj diskov in RAID krmilnikov.
Sicer pa je bistveno samo to, da sta mashini cisto popolnoma identicno
zgrajeni. Po moznosti bi se pred tem kak teden svinjal po diskih in kopiral
zadeve gor in dol, da jih umetno fragmentiram.

>Najboljsi omrezni fax program za NT je Hydrafax. IMO ga ne prodaja
>nobeden v Sloveniji. Za test bi ga lahko vseeno dobili.

WinFax 9 zna tudi (koncno) delati v omrezju....

>Testiralo bi se pa:
>
>- zmogljivost
>- hitrost
>- administracija
>- cena programske opreme
>- MTBF :>
>- servis (odzivni cas, tehnicno znanje servisa, cena...)

Servis je bolj tezko testirat :)
MTBF tudi -razen ce imas mashine na testu vsaj 6 mesecev. Ceprav strezniki
obicajno - ce - odpovejo v prvih nekaj urah :)
Administracija - ni kaj testirati. Opises pac, kako poteka in kaj je
dobro/slabo pri tem nacinu.
Zmogljivost - zadevo bi bilo potrebno obremenjevati z ene par postajami and
stuff. Zato bi bilo fajn imeti en switch, pa par delovnih postaj za
obremenjevanje streznika.

V koncni fazi vidis, da za tak test, ce ga hoces izpeljati resno, potrebujes
vsaj pol ducata racunalnikov.
Fajn bi bilo imeti tudi kaksno opremo za merjenje prometa v omrezju. Kak
proprietary hardware -

Ja, to.

Dodatne informacije o seznamu Starilist