[ LUGOS ] modem

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Okt 21 22:50:10 CEST 1998

Gasper Fele - Zorz wrote:

> [...]

Ma kaj jamras. Seveda se dobijo. Ne nujno nove. Kdo pa pravi, da so nove boljse?
Vprasaj pri IBMu, ce ti prodajo kaksno mehansko, brez windofs kril.

Ali pa vprasaj na obcini ali v kaksni drzavni ustanovi, ce poznas koga. Masovno
mecejo
ven starudije, 386SXe... Morda ti tam senkajo tipkovnico, ti pa njim das za pivo.

Itak bi tipkovnica pristala na odpadu.

Sicer pa... Jaz delam na rabljeni IBMovi, vzeti od enega 386SX. Zadeva rocks in
dvomim, da se bo pokvarila. Vsak dober racunalnicar, ki da kaj nase, ima tako.
Tiste s sivim napisom na belem ozadju so... kako bi rekel, legenda. Jaz imam z
modrim
napisom na sivem ozadju. Malo je slabsa.

Ce koga tipkovnice res mucijo, prodam eno CISTO NOVO, staro kaj pa vem koliko,
dve leti.
Nikoli ni bila uporabljana, cherry G81. Kar je
najpomembneje, nima windows znakov. Je pa, da se razumemo, za pet velikostnih
razredov
slabsa od 6 let rabljene IBMove... Lezi mi v omari. Ne bi se ponujal, pa ce vam
je toliko
do ne windows tipkovnic in bo kdo srecnejsi. Kontakt na privat mail.

Toliko o tipkovnicah. Se opravicujem da je tema mimo Linuxa.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676