[ LUGOS ] Embedded maticna plata za Pentium

Marko Cuk cuk na io.cuk.s-gimsen.lj.edus.si
Tor Okt 27 20:59:59 CET 1998

Uros Indihar wrote:

> Lahko napises malo vec, kako vam to dela ? Hitrost, potrebne postaje ...
>
> Uros

Vse si moras narediti sam. Ce ne lotas ze kakih 5 let in ce nimas kar nekaj
instrumentov, zadeve ne naredis. Problem je, ker je ze SMD material in ker je
zadeva 1,2GHz. Nekako lazje je z 70cm postajo, a vseeno ni lahko. Naceloma
postaj  ni mozno kupiti, ker so namenjene radioamaterjem ter njihovim
frekvencam. Potrebno je imeti tudi izpit.

Zal mi je, da sem tako kratek, a imam polno dela. Ce ima kdo kaksna konkretna
vprasanja, naj mi poslje mail.

Marko Cuk

Uros Indihar wrote:

> Lahko napises malo vec, kako vam to dela ? Hitrost, potrebne postaje ...
>
> Uros

begin:vcard
n:Cuk;Marko
tel;cell:+386-41-654-222
tel;work:Pcx computers d.o.o.
x-mozilla-html:FALSE
url:http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~cuk/
adr:;;Celovska 122;Ljubljana;Slovenia;1000;
version:2.1
email;internet:cuk na luna.s-gimsen.lj.edus.si
x-mozilla-cpt:;8784
fn:Marko Cuk
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist