[ LUGOS ] ZVocna kartica Yamaha opl in Zvocnik na modemu :)

Kristjan Kosic kristjan.kosic na pro-bit.si
Tor Okt 27 20:52:07 CET 1998

Tori Andraz wrote:

> heh a ti jo zazna pa napise kaj tazga kot "cannot reset DSP"probi stvari
> nastelat s pnputils (ce mas Plug and Pray kartico)...
> pnp kartice so shit kar se tice pnpja :)
> pa se a si prov io porte,irqje in dmaje vse nastelu? ... rajs prevedi kot modul
> zadevo potem pa mal poizkusaj kaj v bistvu ne dela (pa kot modul lahko se
> sprobas bl na izi vse settingse...)
> btw: napis cat /dev/sndstat
> da vids kateri devici so registriani ...
>
> LP
> Andraz Tori

registriran mam device OPL3.....
aja kak sprobam neki device kot modul in kak si lahk s pnputils nastavim
irq je in podobne reci ??

Aja se nekaj, je kaka varianta.. ne hardverska da si pod ezppp jem ali
kakorkoli izklopim zvocnik na modemu ?? :))

lep pozdrav

|Chris|

Dodatne informacije o seznamu Starilist