[ LUGOS ] FTP servers

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Pet Okt 2 16:54:02 CEST 1998

    ~pozdrav~

    Zanima me samo, zakaj mi stvar ne funkcionira. Imam instaliran
FreeBSD 2.2.6 in ko pozenem /stand/sysinstall -> configure ->
packages -> FTP , se mi server noce povezat na NOBEN ftp
(ne na ftp.freebsd.org, ne na svedske, ameriske, nobene...).
Ima na zalogi namrez obilico napak ala "cannot cd to 2.2.6-release"
ali "server is down" ali "service not available" ali "kr nekej". Stvar pa
je se pred casom porte cist lepo nalagala prek FTP-ja :-(((.

  No dejansko hocem instalirat perl podporo mojmu apachu, vendar,
ko zazenem "perl Makefile.PL" napise:

bash-2.01# perl Makefile.PL
syntax error in file Makefile.PL at line 1, next 2 tokens "BEGIN {"
syntax error in file Makefile.PL at line 9, next token "}"
Execution of Makefile.PL aborted due to compilation errors.

sumim, da ni v redu verzija perla... kako se jo da pogledati ("perl /ver" ?)

                Hvala za vsako morebitno pomoc, Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist