[ LUGOS ] drobnarije

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Okt 2 09:39:54 CEST 1998

Hojla!

On Fri, 2 Oct 1998, Matija Grabnar wrote:

> Ko naredis accept, dobis nazaj strukturo, ki vsebuje tudi IP naslov clienta.
> Potem naredis gethostbyaddr od tega IPja in imas ime masine od koder je
> prisel connection.

Ja, to že. Ampak jaz sem za I/O uporabil _samo_ gets() in puts() in nič
drugega. Preko inetd-ja to gre. Socket-e pa sem v C-ju zadnjič uporabil
cca. 3 leta nazaj :)

> Ce je ta proxy Squid (in ce ni, zakaj ni? :-)

Seveda je.

> se ga da pripraviti do tega, da
> sam zahteva authentication. Poglej si FAQje in ostalo dokumentacijo na
> http://Squid.nlanr.net/

Odlično. Hvala!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si