[ LUGOS ] Slikca v BIOS-u or sth.

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Tor Okt 27 17:04:33 CET 1998

-----Original Message-----
From: Andrej Presern <andrejp na luz.fe.uni-lj.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>; Milan Gabor
<milan.gabor na uni-mb.si>
Date: 27. oktober 1998 16:46
Subject: Re: [ LUGOS ] Slikca v BIOS-u or sth.

>Svoj cas [preteklik] sem imel nekje na disku programje, ki je to naredilo.
>
>Poglej na Tom's hardware page in linke.

vsak rev Flash BIOS-a ima svoj programcek in seveda tudi raw data format
slikce...
stvar dobis na WWW od proizvajalca MB ali BIOS-a. S podobnim programom tudi
lahko updatas BIOS (le kdo ga se ni?), spreminjas language, si instaliras
dodaten
HELP za BIOS interface ipd.
Tako da raje ne jemlji kar programckov preko kar nekega WWW-ja, ampak si ga
downloadaj iz
uradnega WWW-ja. Ce se stvar nekje vmes updatanja BIOS-a ustavi, imas smolo.
VGA in podobni interfaci ne bodo vec funkcionirali. Pravzaprav ne bo nic vec
delalo...
Imas le se eno moznost. Namrec da prestavis neki jumper na plosci, tako da
se avtomatsko
nalozni BIOS iz DISKETE. V ta namen je dobro VEDNO imeti disketo s svojim
BIOS
data(seveda ce imas flash varianto)....

                                            LPP, Ernest

Name: Ernest Zejn