[ LUGOS ] wu-ftpd problem

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Okt 15 10:33:47 CEST 1998

On Thu, 15 Oct 1998, Mitja Bezget wrote:

> ee to pomeni da moras naredit hard link /etc/passwd na
> <usershome>/etc/passwd (man 2 chroot)

Hja, jaz bi priporočil ncftpd. Je v takih primerih dosti bolj enostaven.
In če delaš to recimo za kako šolo, je zastonj, če pa ne, je pa tistih
slabih 50$ prava malenkost.

Pojavi se kvečjemu vprašanje "pravovernosti" :) Ni freeware in ni GNU pa
tako naprej... Pa ni sourca, torej je lahko v resnici trojanski konj....

Ampak o tem na listi ni treba debatirati. To je stvar posameznika.

LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si