[ LUGOS ] drobnarije

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Okt 2 07:52:51 CEST 1998

Zdravo!

Dve stvari me zanimata:

1. Napisal sem kratek programček v c-ju, ki ga zaganjam iz inetd-ja.
   Za komunikacijo s klientom (ki sem ga s hudimi mukami in precej
   grdih besed spesnil v javi) uporablja običajne gets() in puts()
   funkcije in ne kakih socketov. Deluje.
   Zanima me, kako bi lahko ta programček (server) ugotovil IP naslov
   klienta. Malo sem brskal po man page-ih, pa brez uspeha.

2. Vsega skupaj sem se lotil zato, ker sem moral pričarati nekakšen sistem
   "prijavljanja" na internet. Neka firma pač želi imeti pregled, kdo je
   kdaj surfal, in zato se bodo morali uporabniki najprej prijaviti na
   proxyja, ta bo pač spustil tisti "ipfwadm ..." in na koncu odjaviti,
   da bo proxy spet zaprl IP naslov.
   Prva ideja je bila seveda CGI. Najbolj enostavno, vendar lahko potem
   z ogledom "history" v brskalniku vsak uporabnik vidi še gesla tistih
   pred njim. Ali se da temu na kak način izogniti?
   Vpisno polje tipa "password" ne reši nič, razen prikaza na ekran ob
   vpisu. Klic CGI rutine ostane isti.

LP!

Matjaž

PS.: Pa še en citat o socketih :)

"Sockets originated in BSD UNIX and are, in other languages, hairy and
 complicated thing with lots of small parts that can break off and choke
 little children."

   Patrick Niemeyer & Joshua Peck
   Exploring JAVA
   O'Reilly 1996

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si