[ LUGOS ] Samba

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Sre Okt 21 15:32:50 CEST 1998

21 Oct 98, @ 10:09 - Milan Gabor <lugos-list na lugos.si>

> Katere IP addrese lahko uporabljam za lokalno mrezo ( mislim povezat se
> kaksno starejso racunalo).

192.168.*.*

Zato pa imas arhiv na www.lugos.si.

> Kako potem skonfigurirati eth0, da bo delalo ( ifconfig, route ).

RH: /etc/sysconfig/network in /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0

> A rabim tudi gateway ?

Za Internet ? Yep.

> On do mojih pod sambo sharanih dirov ni mogel. :( Tudi jaz njegovih
> nisem mogel mountati. Cimer ima win98.

Win98 sux. Ce bos uporabljal Win98 s Sambo si nabavi zadnjo verzijo
Sambe. Zrcalni streznik je na ftp://ftp.k2.net/mirror/samba

> Lahko kdo attachne vse nujno potreben datoteke, ali pa pove kaksen zelo
> koristen link.

Samba web page. :>
http://samba.anu.edu.au/samba/

> Kako pa narediti, da ce bom jaz privezan na inet, bo cimer tudi lahko
> dostopal do neta ?

ip-masquerading (man ipfwadm)

                                         Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <