[ LUGOS ] Netscape in printanje

Igor Zaverski igor.zaverski na izum.si
Pet Okt 30 13:12:14 CET 1998

Zdravo

Ta mail sem že dvakrat poslal na listo, pa ga lugos mail strežnik ni
sprejel. Potem sem opazil, da je bil moj email naslov v glavah teh dveh
mail-ov napačen. V primeru, če se pojavi še kakšna kopija tega maila na
listi, se v naprej opravičujem. Zdaj pa k problemu...

Uspel sem skofigurirati X server (pod Linux-om), da lahko vnašam in
prikazujem naše znake (iso-latin2). Težave pa imam s printanjem iz
netscape. Netscape mi na zaslonu lepo prikazuje naše znake. Ko pa dam
printat eno WEB stran z našimi znaki, so na printerju namesto š, Š, č,
Č, ž, Ž znakom: 1, (C), e, E, 3/4, (R) podobne kvake.

Kaj naj storim, da bodo tudi na papirju naši znaki?

Netscape pretvori WEB stran v PostScript. Ali mi manjkajo kaki
PostScript fonti? (Iz interneta sem si potegnil samo iso-latin2 fonte za
X-e)

Netscape je verzije 4.5. Enako je počel tudi 4.06.

Če namesto netscape-a uporabim kfm iz KDE paketa in sprintam, so na
papirju vsi šumniki razen č in Č, namesto katerih so prazna mesta.
Zanimivo...

Printer je HP LaserJet 4 Plus in razume PostScript. Enako kot na papirju
se vidi tudi s PostScript previewer-jem.

Če delam z Latex-om in printam preko dvi2ps so šumniki sprintani OK.
Zgleda so v tem PostScript file-ju še definicije fontov, v netscape-ovem
pa niso?
Moram priznati, da tega PRINTing podsistema na UNIX-u najbolj ne
razumem.

      L.P.
            IgorZ

Dodatne informacije o seznamu Starilist