[ LUGOS ] Type 1 Latin 2 fonti ?

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Okt 12 07:36:05 CEST 1998

On Sun, 11 Oct 1998, Bostjan Muller wrote:

> Pozdrav vsem!
> Zanima me kje bi se dalo dobiti Type 1 Latin 2 fonte - primerne za
> instalacijo v  Star Office ?

Za X uporabljam Type1 fonte, ki sem jih dobil na enem slovenskem ftp-ju,
poglej Slovenian-HOWTO za natančne informacije.
Nekaj fontov je na ftp.lugos.si/pub/lugos/arhiv/Type1-Latin2-Fonts

Če kdo pozna še kako lokacijo ZASTONJ latin2 type1 fontov, naj jo prosim
objavi.
Sicer pa jih med drugim izdeluje URW (http://www.urw.de). Se mi zdi da
imajo zastopnika pri nas, pa ne vem koga. Res pa je, da nisem prepričan,
kakšne kodne tabele imajo na voljo.

Pa ko smo že pri tej temi: enkrat sem že vprašal, če kdo pozna kak
"font converter", ki bi podpiral paketne obdelave. Dal bi mu recimo
200 win-1250 true-typov, šel na malico, in ko bi prišel nazaj, bi imel
200 iso-8859-2 type1 fontov :) OS ni važen, za tak program bi
verjetno tudi najbolj zadrgnjeni unixaši rade volje zamižali na eno oko ;]

LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si