[ LUGOS ] Solaris 2.6 (Huston, we have aproblem)

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Ned Okt 11 22:08:28 CEST 1998

On Sun, 11 Oct 1998, Gasper Fele - Zorz wrote:

> cat /dev/scd0 <ali karkoli je ze pac tvoj CD-reader> image1.raw
> Potem ta Image zapeces.
> "Neznanci" pravijo, da tako delajo tudi zasciteni CDji (npr. Red Alert).
dd if=/dev/scd0 of=rawimage

Opomba:
cat se pri dolocenih escape sekvencah vsuje.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Mailbox at mailto:Rok na fpp.edu and some freeware ideas at http://Rok.fpp.edu
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for my public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist