[ LUGOS ] Samba

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Sre Okt 21 10:09:34 CEST 1998

Hi!

S cimrom sva nabavila mrezni kartici in zacela malo eksperimentirat.
S kartico nimam problemov. Driver jo najde in po majhnem
eksperimentiranju se je cimer lahko celo telnetal nanjo.

Sedaj k vprasanjem.
Katere IP addrese lahko uporabljam za lokalno mrezo ( mislim povezat se
kaksno starejso racunalo). Pred nekaj casom je padel ze odgovor, toda
nisem ga shranil.

Kako potem skonfigurirati eth0, da bo delalo ( ifconfig, route ).

A rabim tudi gateway ?

Ko sem se danes igral, sem opazil, da lahko s smbclientom listam, kar mi
ponuja moj cimer na Winsi.

On do mojih pod sambo sharanih dirov ni mogel. :( Tudi jaz njegovih
nisem mogel mountati. Cimer ima win98.

Lahko kdo attachne vse nujno potreben datoteke, ali pa pove kaksen zelo
koristen link.

Kako pa narediti, da ce bom jaz privezan na inet, bo cimer tudi lahko
dostopal do neta ?

Hvala za vse odgovore.

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Java could allow computer users to run numerous applicatons without
Windows, a
scenario Bill Gates once said "scares the hell out of me."
                           - Dan Goodin, CNET News

Dodatne informacije o seznamu Starilist