[ LUGOS ] kdm problem

Edi Suc edis na radiostudent.si
Ned Okt 11 20:46:34 CEST 1998

Ojla.

Sem resil zadevscino. Vasi maili so mi dali misliti. Tako sem skoraj cisto
slucajno naletel na snicl ~/.xsession-errors. Tam noter pa je pisalo, da
ne more zagnati en kup kde programov (ob enem tudi kwm), pa ceprav so bili
na sistemu. Iz tega sem sklepal, da je nekaj narobe s potmi, ker so kde
binariji v /opt/kde/bin. Pa sem pogledal, kaksna je pot, ko kdm zazene
window manager. Videl sem, da /opt/kde/bin ni vkljucen, ceprav bi moral
biti (ce v shellu napisem echo $PATH, je ta pot vkljucena). Pa sem ga pes
dodal v /etc/X11/xdm/Xsession in zadeva deluje.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si