[ LUGOS ] ZVocna kartica Yamaha opl

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Tor Okt 27 22:42:02 CET 1998

Kristjan Kosic wrote:

> Imam tezave z zvocno kartico in sicer sicer mi jo kernel zazna, vendar
>  mi ne zazna nobenih audio in mixer naprav, ce napisem cat test.waw >
>  /dev/audio mi javi error device no configured !!! pocasi obupavam :(
>
>  V kernelu sem dodal oni support za /dev/audio ...
>
>  Kaksni predlogi ???

heh a ti jo zazna pa napise kaj tazga kot "cannot reset DSP"probi stvari
nastelat s pnputils (ce mas Plug and Pray kartico)...
pnp kartice so shit kar se tice pnpja :)
pa se a si prov io porte,irqje in dmaje vse nastelu? ... rajs prevedi kot modul
zadevo potem pa mal poizkusaj kaj v bistvu ne dela (pa kot modul lahko se
sprobas bl na izi vse settingse...)
btw: napis cat /dev/sndstat
da vids kateri devici so registriani ...

LP
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist