[ LUGOS ] Zamenjava libc-a na Debianu

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Pet Okt 30 07:08:52 CET 1998

Borut Mrak wrote:

> Živjo.
>
> Ima kdo kaj izkušenj z zamenjavo libc-a na Debianu 2.0? Jaz imam zdaj
> libc6_2.0.7t-1 (kar je bilo na CD-ju), eni programi pa hočejo meti
> novejšo.
>
> Jaz sem si paketke že DL-jal, zanima me samo če so s tem problemi.

stvar se delno zapleteglede samga upgrada.. vse cist lepo dela... dpkg stvar
zamenja brez kakrsnihkoli bolecin...

.. domnevam da hoces met apt-get metodo oz kej s Slink distribucije (bodoce
2.1).. ki zahteva libc6_2.0.7u ce se ne motim
pol moras se libstdc++2.9 novejsi zravn dljat (spet zaradi APTja)...
do tuki vse v redu
samo potem bo pogruntu (apt-get) da se libc6-dev ne sklada z libc6 .. in men je
apt-get -f install (da vse probleme kao automaticno porihta) hotu kr oba
odinstalirat.. fora je bla da sem v /etc/apt/sources.list pustu, da naj gleda
samo za stable verzije... in on preprosto ni najdu libc6-dev novejsega,
downgrade pa nikoli ne pride v upostev zanjga (zgleda).. ne wem zakaj je kr oba
hotu deinstallirat - brez da bi prasu... (dokej cudno obnasanje)
no ja k sreci sem ga prekinu...

upam da sem zadel kar si hotu prasat :)

Lep Pozdrav
Andaz Tori