[ LUGOS ] PPPD and Microsoft Netzwerk

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Okt 6 15:10:42 CEST 1998

Howdy!

On Tue, 6 Oct 1998, Jernej Horvat wrote:

> Hmmm...pa saj tisti WINS reqs so tudi samo IP paketi. Saj Win* postaje (ce
> ni definiran WINS server) same posiljajo broadcast po LANu in iscejo sebi
> enake (remember www.fractal.si ? ;->).

Enkrat v tem threadu sem to ze napisal IN PROSIM DA SI TO ZAPOMNITE: PPP
'server' po defaultu ne relaya broadcast paketov, ker ne ve, kam so
namenjeni. Navadno pa pasejo tudi na njegovo eth kartico in so torej ob
dospetju na PPP 'server' ze dosegli svoj cilj. Torej broadcastanih paketov
tvoj PPP-connected Win box ne dobi. In si torej z njimi ne more nic
pomagati.

Peace!
  Mkx