[ LUGOS ] network in ppp

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Okt 27 11:57:22 CET 1998

Howdy!

On Tue, 27 Oct 1998, Milan Gabor wrote:

> Sedaj imam probleme z modemom, routanjem, ...
>
> Kako konfigurirati eth0, da to ne bo vplivalo na moj modemski dostop ?
> Cimer zeli tudi dostopati na inet, ko sem sam privezan.

Ko konfiguriras eth0, ne nastaviti default route in gatewaya. Nastavi
samo routo, ki je potrebna za subnet, na katerem sta oba racunalnika.

pppd skonfiguriraj tako, da bo ob vzpostavitvi postavil default ruto
(switch 'defaultroute').

> Kaj mora on narediti in kako jaz povedati, da se bo, kar pride iz eth0
> routalo na ppp.

Na tvoji masini je to vse. On naj nastavi v svojih rutah tvojo masino kot
default gw.

> Kaj je z DNSom?

Najbrz lahko tece samo na tvojem (postavi DNS server - bind), na cimrovi
masini pa naj resolver klice tvojega (v /etc/resolv.conf naj nastavi
'nameserver >tvoja masina>').

Peace!
  Mkx