[ LUGOS ] Ps/2 logitech wheel mouse

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Okt 29 21:04:28 CET 1998

andy wrote:

> Ti si malo blesav (sorry izrazu). PS/2 port je bil misljen za mis in je
> ena najboljsih resitev ki se jih je IBM spomnil. Ce imas mis na PS/2 si
> lahko preprican da tistega porta ne bos uporabljal za nic drugega.

Nikoli nisem rekel, da je kaj narobe z PS/2 portom.

> Pa se k tebi malo.

Kaj bos pri meni?

> Boljse od PS/2 je samo USB, kjer pa se nisem uspel instalirati misi pod
> Linux-om, tako da odpade.
> Malce sprobaj stvari, preden dajes take GLASNE trditve!

Saj sem. Sicer se ne bi oglasil. Res pa je, da je poizkus iz RH 4.0.Masina
je bila original IBM PC z original IBM PS/2 misko.
Ali je miska delala v tekst modu ali v graficnem, nikoli v obeh hkrati.
Vprasal sem na Internet, pa sem dobil (precej v redu) odgovor, da
do PS/2 bus miske lahko dostopa SAMO eden program.

Edini vorkaround, ki ga vidim je, da se programi, ki dostopajo do miske,
nekako zmenijo, kdo bo dostopal do miske. To vidim iz manualov:

GPM(1)                                                     GPM(1)

       -R     Causes gpm to act as a  repeater:  any  mouse  data
              received  while in graphic mode will be produced on
              the fifo  /dev/gpmdata  in  mouse-system  protocol.
              This  means  that you can configure the X server to
              use that fifo as a mouse  device.  This  option  is
              useful for bus-mouse owners to override the single-
              open limitation. It is also an easy way  to  manage
              those stupid dual-mode mice which force you to keep
              the middle button down while changing  video  mode.
              The option is forced on by the -M option.

Torej popravljam odgovor: Z PS/2 misko lahko zivijo Xi in text mode driver.

> Pa se to, do sedaj sem sprobal ze cel kup misi in se nobena se ni tako
> dobro obnesla kot Logitech MouseMan Wheel. Dela pod Windows, Linux,
> nikoli nisem imel nobenega problema in se celo nekoc mi je uspelo
> usposobiti wheel, samo sem potem zgubil tiste nastavitve.

Katera mis je na PS/2 portu, je res skoraj cisto vseeno. Jaz imam serial
mouse odLogitecha in sem tudi cisto zadovoljen. PS/2 misi sem pustil na
miru.

Torej se opravicujem, ce sem komu kaj narobe svetoval. Blesav pa se nisem.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676