[ LUGOS ] Ps/2 logitech wheel mouse

andy andy na here.ml.org
Čet Okt 29 20:19:16 CET 1998

>  Menjaj misko. PS/2 miska NIKOLI ne bo delala v Xih in gmpju HKRATI. Ni
> problem v Xih, niti v gmpju. Oba delata dobro.
> Edino PS/2 mis je taka, da si je oba ne moreta deliti.

Ti si malo blesav (sorry izrazu). PS/2 port je bil misljen za mis in je
ena najboljsih resitev ki se jih je IBM spomnil. Ce imas mis na PS/2 si
lahko preprican da tistega porta ne bos uporabljal za nic drugega.
Sedaj pa k problemu. Ko sem bil se v sloveniji sem imel logitech PS/2 3
button mouse ki je delala krasno pod X-i in gimp. Ko sem preklapljal med
konzolami je vse delalo, skratka NIKOLI nisem imel problemov z misjo ki
je bila na PS/2 razen to da sem jo moral nastaviti na /dev/psaux.
Ponavadi sem to naredil tako da sem najprej naredil link
ln - s /dev/psaux /dev/mouse
potem pa sem vse stvari nastavil na /dev/mouse, tip pa sem dal mouseman.

Pa se k tebi malo.
Boljse od PS/2 je samo USB, kjer pa se nisem uspel instalirati misi pod
Linux-om, tako da odpade.
Malce sprobaj stvari, preden dajes take GLASNE trditve!

Pa se to, do sedaj sem sprobal ze cel kup misi in se nobena se ni tako
dobro obnesla kot Logitech MouseMan Wheel. Dela pod Windows, Linux,
nikoli nisem imel nobenega problema in se celo nekoc mi je uspelo
usposobiti wheel, samo sem potem zgubil tiste nastavitve.

			Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist