[ LUGOS ] ATI 3D Charger 2MB AGP mach64

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Ned Okt 11 14:46:50 CEST 1998

Tole je prišlo na lugos na lugos.si.  Mu zna kdo pomagati?

	Pozdrav,
	  Roman
Date: Sun, 11 Oct 1998 13:56:40 +0200
From: "[iso-8859-2] Matjaž Očko" <Matjaz.Ocko na guest.arnes.si>
To: lugos na lugos.si
Subject: problemi z graficno?

Pozdravljeni!

Upam, da sem se s tole tezavo obrnil na pravi naslov...

Pred kratkim sem na svoj racunalnik instaliral Debian 2.0. Vsi programi delujejo normalno, le X se ne zazene. Ko napisem startx mi racunalnik javi naslednje:
    Fatal server error:
    no screens found

    _X11TransSocketUNIXConnect: Can't connect: erno = 111
    giving up
    xinit: Connection refused (errno 111): unable to connect to X server
    xinit: No such process (errno 3): Server error

Ko se je to izpisalo prvic, sem se enkrat obnovil vse nastavitve za graficno in monitor, ceprav moje graficne ni bilo na spisku. Imam namrec ATI 3D Charger 2MB AGP s procesorjem mach64 .....procesor je bil naveden, ram tudi, vendar tip graficne kartice ni
Zopet je izpisalo isto.

Mogoce da je napaka le v tem, da ne podpira AGP??

X ne morem zagnati niti z najmanj moznimi barvami in najmanjso frekvenco (celo 16 barv ne dela pri resoluciji 640x480).
Podatki o mojem racunalniku (ce so pomembni)
    monitor TVM 14´´
    procesor AMD K6/2 266
    ram 32MB
    osnovna plosca EpoX, AGP
    graficna ATI 3D Charger 2MB AGP mach64 (dovoljuje tudi 32-bit barve pri resoluciji 800x600)

Ali mogoce veste, kaj bi lahko bilo narobe? Ali mogoce obstajajo kaksni novi driverji za te kartice?

Prosim ce mi lahko kakorkoli pomagate

HVALA

Matjaz Ocko

Matjaz.Ocko na guest.arnes.si